Tak, posiadamy w sprzedaży części zamienne (np. rączka natryskowa, wąż do myjni, kółka/ stopki, itp.). Można zamówić również osobne elementy, np. nowe podłokietniki do fotela.
Tak, dajemy szerokie możliwości modyfikacji mebli, a nawet wykonujemy meble pod specjalne zamówienie klienta oraz wg indywidualnych projektów. Wszelkie pytania prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta.
Tak, po uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta istnieje możliwość indywidualnego dostosowania czasu realizacji zamówienia do potrzeb klienta.
Zmiana koloru umywalki nie wpływa na cenę. Przy większości myjni jest możliwość wymiany umywalki na czarną.
Ceny mebli dostępne są u naszych autoryzowanych dystrybutorów (https://panda.trzebnica.pl/gdzie-kupic/). Tam dostaniesz pełną informację nt. oferty, wycenę mebli oraz będziesz otoczony opieką.
Wymiary danego produktu podane są na stronie internetowej, w katalogu oraz w cenniku. Strona www przy każdym produkcie, katalog oraz cennik – zawsze pod produktami.
W zależności od kolekcji czas realizacji mebli pod zamówienie klienta to około 2-3 tygodni. Jednak wiele naszych produktów dostępnych jest od ręki np. meble z oferty ExpressLine oraz pomocniki fryzjerskie, fotele kosmetyczne, stoliki do manicure czy sprzęty kosmetyczne. Szczegółowe informacje o dostępności w Biurze Obsługi Klienta.
Wszystkie instrukcje dołączane do mebli w formie dokumentu.
Podstawowa różnica to cena, różnica w jakości jest subiektywna, ponieważ wszystkie skaje są sprawdzone i wysokiej jakości (nadają się do tapicerowania mebli fryzjerskich). Wszystkie materiały są produkcji włoskiej lub polskiej i pochodzą od sprawdzonych dostawców.
Meble produkcji PANDA posiadają 3 lata gwarancji, natomiast na pozostały asortyment jest roczna gwarancja. Szczegóły na stronie www w dziale gwarancyjnym.
Jako producent dajemy duże możliwości konfiguracji. Standardowo: fotel to tapicerka (trzy rodzaje) oraz szeroki wybór podstaw; myjnie to tapicerka, umywalka oraz niekiedy opcje dodatkowe (regulacje elektryczne, masażery); meble stolarskie (np. konsolety, recepcje, stoliki, itp.) to zmiany kolorystyczne w ramach danego materiału. Propozycje materiałów i możliwości kolorystycznych są na końcu katalogu. Na specjalne życzenie jesteśmy w stanie zmodyfikować mebel np. poprzez wykonanie go z innego materiału niż zaproponowany, zmienić wymiary, zmodyfikować wg życzenia klienta, itp. – zapytania do BOK.
W naszej ofercie znajdują się specjalistyczne środki do czyszczenia materiałów oraz dezynfekcji.
Poprzez dystrybutora lub bezpośrednio w naszym serwisie pod adresem e-mail serwis@panda.trzebnica.pl
Jeśli jesteś dystrybutorem:
Skontaktuj się z działem BOK pod numerem +48 071 387 46 49 +48 071 387 46 55 lub mailowo bok@panda.trzebnica.pl.
Jeśli jesteś klientem indywidualnym:
Zapraszamy do kontaktu z Salonem Firmowym pod numerem 731 477 117 lub mailowo salonfirmowy@panda-group.pl.