Strefa dystrybutora

E sprzedaż – Zdalna obsługa dystrybutorów online przez 24h

Promocje dostępne dla dystrybutorów

Pliki dostępne dla dystrybutorów

Rodzaje zamówień i warunki dostawy
Metoda 1 – Standardowe dostawy
Zaloguj się do E-Sprzedaży lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Dodaj produkty do koszyka (E-Sprzedaż -dostępna dla autoryzowanych dystrybutorów) lub wyślij zamówienie tradycyjnie do Biura Obsługi Klienta.
Uzgodnij z BOK warunki dostawy. Adres dostawy i rodzaj transportu: transport ciężarowy Pandy / spedycja FedEx lub dropshipping.
Złóż oświadczenie o zgodzie na przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Od tego momentu faktury będziesz otrzymywał e-mailem.
Kiedy zamówienie będzie gotowe wyślemy je do Twojej siedziby.
Metoda 2 – Dropshipping
Zaloguj się do E-Sprzedaży lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Dodaj produkty do koszyka (E-Sprzedaż -dostępna dla autoryzowanych dystrybutorów) lub wyślij zamówienie tradycyjnie do Biura Obsługi Klienta.
Podaj adres Twojego klienta do którego ma nastąpić dostawa za pobraniem, należności i wysokość rabatu, który udzieliłeś klientowi.
W ciągu 24h wyślemy towar do Twojego klienta za pomocą naszego systemu ZEN LOGISTIC.
Fakturę oraz należność prześlemy bezpośrednio do Ciebie.
Metoda 3 – Zamówienia mebli indywidualnych i konfigurowalnych
Zaloguj się do E-Sprzedaży lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wybierz model zamówiony przez klienta z właściwej kategorii z podaniem opcji i wszystkich detali – korzystaj ze wzorników kolorów lakierów , rodzajów płyt i rodzajów oraz kolorów obić.
Poczekaj na przesłanie odwrotnego pisemnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia z BOK.
Potwierdź zamówienie na formularzu (faktura pro forma) otrzymanym z BOK
Śledź postęp realizacji twojego zamówienia w E-Sprzedaży lub utrzymuj kontakt tradycyjnie z BOK.
Kiedy zamówienia będzie gotowe wyślemy Twoje zamówienie standardowo lub w ramach dropshipping’u w systemie ZEN LOGOSTIC.
Metoda 4 – Zamówienia Express Line , MDM Milano i towarów znajdujących się stale na stokach magazynowych
Zaloguj się do E-Sprzedaży lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Dodaj produkty do koszyka (E-Sprzedaż -dostępna dla autoryzowanych dystrybutorów) lub wyślij zamówienie tradycyjnie do Biura Obsługi Klienta.
Wybierz rodzaj dostawy : standardowa / dropshipping.
KOSZTY DOSTAW WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH
Koszty dostaw dla przesyłek zagranicznych ustalane są w sposób indywidualny. W celu sprecyzowania wszystkich warunków dostawy prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta PANDA TRZEBNICA.
Foreign shopping delivery cost are fixed individually. To precise all delivery conditions please contact our customer service.