FAQ

Czy istnieje możliwość dokupienia części zamiennych?

Tak, posiadamy w sprzedaży części zamienne (np. rączka natryskowa, wąż do myjni, kółka/ stopki, itp.). Można zamówić również osobne elementy, np. nowe podłokietniki do fotela.

Czy jest możliwość realizacji produktu według projektu indywidualnego (np. recepcja o innych wymiarach, kanapa, fotel z zagłówkiem, wykonanie w innym materiale)?

Tak, dajemy szerokie możliwości modyfikacji mebli, a nawet wykonujemy meble pod specjalne zamówienie klienta oraz wg indywidualnych projektów. Wszelkie pytania prosimy kierować do Biura Obsługi Kliena

Czy jest możliwość skrócenia czasu produkcji mebli?

Tak, po uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta istnieje możliwość indywidualnego dostosowania czasu realizacji zamówienia do potrzeb klienta.

Czy zmiana koloru umywalki wpływa na cenę?

Zmiana koloru umywalki nie wpływa na cenę. Przy większości myjni jest możliwość wymiany umywalki na czarną.

Gdzie podane są ceny mebli?

Ceny mebli dostępne są u naszych autoryzowanych dystrybutorów (http://panda.trzebnica.pl/gdzie-kupic/). Tam dostaniesz pełną informację nt. oferty, wycenę mebli oraz będziesz otoczony opieką.

Gdzie są umieszczone wymiary produktów?

Wymiary danego produktu podane są na stronie internetowej, w katalogu oraz w cenniku. Strona www przy każdym produkcie, katalog oraz cennik – zawsze pod produktami.

Ile trwa realizacja zamówienia?

W zależności od kolekcji czas realizacji mebli pod zamówienie klienta to około 2-3 tygodni. Jednak wiele naszych produktów dostępnych jest od ręki np. meble z oferty ExpressLine oraz pomocniki fryzjerskie, fotele kosmetyczne, stoliki do manicure czy sprzęty kosmetyczne. Szczegółowe informacje o dostępności w Biurze Obsługi Klienta.

Jak złożyć fotel, myjnie itp?

Wszystkie instrukcje dołączane do mebli w formie dokumentu oraz dostępna jest na stronie internetowej w dziale INSTRUKCJE http://panda.trzebnica.pl/instrukcje/

Jaka jest różnica w skaju basic, business, exclusive?

Podstawowa różnica to cena, różnica w jakości jest subiektywna, ponieważ wszystkie skaje są sprawdzone i wysokiej jakości (nadają się do tapicerowania mebli fryzjerskich). Wszystkie materiały są produkcji włoskiej lub polskiej i pochodzą od sprawdzonych dostawców.

Jaki jest okres gwarancji na meble i produkty z oferty?

Meble produkcji PANDA posiadają 2 lata gwarancji, natomiast na pozostały asortyment jest roczna gwarancja. Szczegóły na stronie www w dziale gwarancyjnym http://panda.trzebnica.pl/warunki-gwarancji-panda/

Jakie są możliwości zmiany konfiguracji w danym produkcie?

Jako producent dajemy duże możliwości konfiguracji. Standardowo: fotel to tapicerka (trzy rodzaje) oraz szeroki wybór podstaw; myjnie to tapicerka, umywalka oraz niekiedy opcje dodatkowe (regulacje elektryczne, masażery); meble stolarskie (np. konsolety, recepcje, stoliki, itp.) to zmiany kolorystyczne w ramach danego materiału. Propozycje materiałów i możliwości kolorystycznych są na końcu katalogu. Na specjalne życzenie jesteśmy w stanie zmodyfikować mebel np. poprzez wykonanie go z innego materiału niż zaproponowany, zmienić wymiary, zmodyfikować wg życzenia klienta, itp. – zapytania do BOK.

Jakimi środkami można czyścić skaje/dezynfekować urządzenia/fotele kosmetyczne (w szczególności jasne kolory)?

W naszej ofercie znajdują się specjalistyczne środki do czyszczenia materiałów oraz dezynfekcji.

W jaki sposób możemy złożyć reklamacje?

Poprzez dystrybutora lub bezpośrednio w naszym serwisie pod adresem e-mail serwis@panda.trzebnica.pl

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Jako producent nie sprzedajemy naszego asortymentu bezpośrednio. Prosimy kontaktować się z naszymi autoryzowanymi dystrybutorami. Lista dystrybutorów dostępna na stronie internetowej w dziale GDZIE KUPIĆ http://panda.trzebnica.pl/gdzie-kupic/